;

Reklama

Zapobiegliwe Serce i Rozum (0)

Tomasz Owsianko

16 stycznia 2012

Zapobiegliwe Serce i Rozum
0

Choinka rozebrana, marzanna utopiona, słoninka dla sikorek uszykowana, czyli te kilka rzeczy, które trzeba załatwić, zanim usiądziemy w fotelu i do końca maja będziemy za darmo korzystali z oferty VOD w FunPacku HD.

Właśnie o tym mówi nowa kampania z udziałem Serca i Rozumu, która pokazuje trochę inną stronę oferty TP. Nie ceny czy prędkości, ale dodatkową korzyść przy zakupie FunPacka HD – czyli pakiet filmów VOD do zobaczenia za darmo.

Jeśli chodzi o media społecznościowe, w tej reklamie po raz pierwszy umieściliśmy animację po spocie, która ma zachęcić do przejścia na nasz fanpage na facebook’u – oczywiście z polem adnotacji, która może nas bezpośrednio przenieść na naszą stronę.

Od razu tłumaczę też dlaczego flaga w spocie jest czerwona, a nie biało-czerwona. Flaga Polski jest chroniona ustawą, dlatego musieliśmy dać flagę jednolitego koloru. Decyzja wahała się pomiędzy białym i czerwonym a decyzję podjęliśmy w oparciu o najskuteczniejszą metodę selekcji – rzucaliśmy monetą 😉

Udostępnij: Zapobiegliwe Serce i Rozum
podaj nick
komentarz jest wymagany
WordPress › Błąd

W witrynie wystąpił błąd krytyczny.

Dowiedz się więcej o debugowaniu WordPressa.