Ja też o nowym Orange, ale z innej perspektywy. Przy naszym rebrandingu dużo mówimy o nowych promocjach, zmianach na lepsze dla nowych – starych klientów. Tymczasem zmiana marki na Orange to także okazja dla nieuczciwych sprzedawców usług telekomunikacyjnych, którzy wprowadzają w błąd naszych klientów informując o konieczności podpisania nowej umowy z TP. Często mówią, że reprezentują naszą firmę lub jej podwykonawców, z którym teraz trzeba podpisać nowe dokumenty, aby utrzymać dotychczasowe usługi. O nasileniu się tego procederu informują nas rzecznicy konsumentów i przedstawiciele federacji konsumentów, z którymi współpracujemy. Zasłanianie logo i nazwy firmy przy podpisywaniu umowy, wstawianie naszego logo obok nazwy innej firmy, fałszowanie podpisów i zgód klientów – to sprawy z którymi ostatnio coraz częściej zwracają się do nas regionalni rzecznicy.
Dlatego w kwietniowych rachunkach znajdą się ulotki ostrzegające przed nieuczciwymi sprzedawcami i pochopnym podpisywaniem nowych umów. Działa też specjalny bezpłatny numer 800 500 005, gdzie można zgłaszać wszelkie tego typu sprawy.
Ofiarami tych nadużyć padają najczęściej osoby starsze, dlatego warto uprzedzić swoich rodziców czy dziadków przed tymi nieuczciwymi praktykami.
