;

Odpowiedzialny biznes

TP przyjazna klientowi (2)

Marek Wajda

12 kwietnia 2011

TP przyjazna klientowi
2

Dziś znowu trochę o korporacyjnych sukcesach – mamy się czym pochwalić. TP po raz drugi z rzędu zdobyła godło „Firma Przyjazna Klientowi”!
Nie zdobylibyśmy tego wyróżnienia gdyby nie Wy, nasi klienci. Podczas certyfikacji, która  prowadzona była przez Fundację Obserwatorium Zarządzania, spytano 1300 klientów o satysfakcję z obsługi.  Audytorzy przez kilka tygodni analizowali jakość oraz standardy obsługi Klienta na błękitnej linii tp 19393, w salonach sprzedaży tp oraz na stronie www.tp.pl. Audytorzy udając naszych klientów sprawdzili również infolinie i salony sprzedaży tp.
Co ważniejsze wystawili nam wysoką ocenę! To kolejny dowód, że zmieniamy się, co zauważają klienci, choć pewnie jest jeszcze wiele do zrobienia. Dlatego m.in. organizujemy spotkania z przedstawicielami klientów, o których ostatnio napisała Wam Monika.

Udostępnij: TP przyjazna klientowi
podaj nick
komentarz jest wymagany
WordPress › Błąd

W witrynie wystąpił błąd krytyczny.

Dowiedz się więcej o debugowaniu WordPressa.