W grudniu ubiegłego roku spółka Craftware dołączyła do BlueSoft i w ten sposób stała się częścią Grupy Orange. Mariaż firm opłacił się wszystkim. Craftware prognozuje, że ten rok zamknie wzrostem przychodów aż o 25 proc. Grupa BlueSoft obsługuje już ponad 200 klientów biznesowych. To świetny wynik i potwierdzenie, że poszliśmy w dobrą stronę.
Zadziałał efekt biznesowej synergii. Dzięki Craftware, który jest liderem na rynku rozwiązań CRM, mogliśmy zaproponować klientom bardziej kompleksowe usługi ICT. Do kompetencji Orange Polska, Integrated Solutions, BlueSoft dołożyliśmy kolejną, ważną cegiełkę. Na naszym radarze mamy teraz następne ewentualne przejęcia, którymi mogą być firmy zajmujące się cyberbezpieczeństwem i Big Data.
Dlaczego strategia działa? Przyśpieszenie technologiczne i tym samym cyfryzacja przedsiębiorstw jest nieunikniona. Firmy, które postawiły na nowoczesne technologie i podążają za potrzebami klientów zdecydowanie lepiej przechodzą przez covidowy kryzys ostatnich 2 lat. Proces cyfryzacji będzie dalej postępował a oferta Orange Polska pozwala firmom rozwijać się i odnaleźć na coraz bardziej konkurencyjnym rynku. Niebagatelną rolą będę grały też efektywność i koszty, które cyfryzacja może ograniczyć. To niezwykle ważne w kontekście rosnącej inflacji i podwyżek energii.