;

Muzyka

Rekordowy Open’er Festival Powered by Orange (2)

Kasia Barys

5 lipca 2022

Rekordowy Open’er Festival Powered by Orange
2

Tegoroczny Open’er Festival Powered by Orange pod wieloma względami był wyjątkowy. Spotkaliśmy się po przerwie wymuszonej pandemią i wreszcie mogliśmy wspólnie cieszyć się z koncertów, spotkań i wolności, które leżą u podstaw Open’era.

Ponad 150 000 festiwalowiczów

Przez 4 dni w tym duchu Lotnisko Gdynia-Kosakowo przywitało ponad 150 000 uczestników i największą liczbę zagranicznych artystów. Wśród nich: Imagine Dragons, Twenty One Pilots, The Killers, A$AP Rocky, Martin Garrix, Måneskin, Playboi Carti, Years & Years, The Smile, Tove Lo oraz Peggy Gou, która zagrała w miejsce odwołanego występu The Chemical Brothers. Na Open’erze 2022 zaprezentowali się również najpopularniejsi i najlepsi polscy artyści: Taco Hemingway, Dawid Podsiadło, Vito Bambino, Jan Rapowanie czy Kacperczyk. A do tego gościnnie – Daria Zawiałow i Quebonafide.

Wsparcie dla Ukrainy

Open’er stał się też platformą do wyrażenia myśli na temat wydarzeń za wschodnią granicą. Podczas specjalnej akcji „Wspierajmy Ukrainę na koncertach”, we współpracy z Polskim Centrum Pomocy Międzynarodowej, organizator prowadził zbiórkę pieniędzy na odbudowę szkół w Ukrainie, a także edukację oraz rozwój dzieci i młodzieży z Ukrainy w Polsce. Orange – główny sponsor festiwalu przekazał na ten cel 50 tys. zł, a kolejne tysiące zaczęły napływać od uczestników.

Sieć Orange na Open’erze

Rekordowe było też wykorzystanie sieci Orange. Przez 4 dni aż 43 tys. osób korzystało na festiwalu z naszych usług. To prawie 2 razy więcej niż w 2019 roku, czyli podczas ostatniej, przedpandemicznej edycji festiwalu. Największy wzrost mieliśmy w surfowaniu po internecie. Festiwalowicze byli prawie cały czas online. Używali internetu o 87% więcej niż w 2019 roku. Zużyli 29 TB (wcześniejsza edycja – 15 TB). To ponad 120 godzin rolek na Instagrama. Często dzielili się emocjami dzwoniąc do bliskich. Wydzwonili prawie 6 tys. godzin, czyli o 30% więcej niż w 2019 roku. Wysłali i odebrali ponad 1,1 mln SMS-ów (o 53% więcej niż trzy lata temu).

Klienci Orange korzystali z zasięgu sieci wzmocnionego dwiema dodatkowymi stacjami mobilnymi, postawionymi na czas festiwalu.

Udostępnij: Rekordowy Open’er Festival Powered by Orange
podaj nick
komentarz jest wymagany
WordPress › Błąd

W witrynie wystąpił błąd krytyczny.

Dowiedz się więcej o debugowaniu WordPressa.