Piotrek Domański
Nie przypominam sobie, byśmy przygotowywali dla Was przegląd prasy na blogu. Dzisiaj jest dobra okazja, więc pozwolę sobie na mały eksperyment. Pojawiły się bowiem dwa bardzo ciekawe wywiady. GSMonline rozmawia z Mariuszem Gacą o ofercie Orange Love. Z kolei agencja Newseria z Piotrem Jaworskim o najnowszym raporcie naszego CERT. Do tego warto dołożyć dwa ciekawe artykuły w prasie –w Rzeczpospolitej i Pulsie Biznesu. A zatem do dzieła!
GSMONLINE.PL Mariusz Gaca: nigdy nie odeszliśmy od subsydiowania smartfonów, chcemy być ważnym graczem na rynku telewizyjnym
Mariusz Gaca, wiceprezes zarządu ds. rynku konsumenckiego Orange Polska, udzielił wywiadu serwisowi GSMONLINE.PL. Jest w nim sporo o Orange Love, ofertach łączonych i telewizji 4K Ultra HD. Ciekawym wątkiem jest także temat subsydiowania telefonów w ofertach abonamentowych.
http://gsmonline.pl/newsy/mariusz-gaca-wywiad-orange-love
Newseria Biznes: Cyberprzestępcy szukają nowych dróg ataku. Trzykrotnie wzrosła liczba zainfekowanych telefonów komórkowych
W rozmowie z agencją informacyjną Newseria Piotr Jaworski, dyrektor wykonawczy ds. sieci Orange Polska komentuje raport CERT Orange Polska. Zwraca uwagę na rosnącą liczbę zagrożeń w internecie, szczególnie tych na urządzeniach mobilnych. Podsumowuje także pierwszy pełny rok funkcjonowania CyberTarczy, która chroni klientów Orange.
https://biznes.newseria.pl/news/cyberprzestepcy-szukaja,p1283131712
Rzeczpospolita: Pracodawcy wierzą w swoją markę
Ciekawy tekst o tym w jaki sposób pracodawcy, w tym również Orange Polska poszukują kandydatów do pracy. Pojawia się między innymi wątek, o którym czasem piszemy na blogu – różnych konkursów i nagród, które zdobywamy. A artykuł pozwala zobaczyć szerszą perspektywę.
http://www.rp.pl/Rynek-pracy/303219855-Pracodawcy-wierza-w-swoja-marke.html
Puls Biznesu: Wielka wojna telewizji z internetem
Anna Bełcik, dziennikarka Pulsu Biznesu opisuje w tekście rywalizację między telewizją a internetem. Powołując się na raport PwC pisze, że blisko 40 proc. polskich internautów spędza od trzech do czterech godzin dziennie na oglądaniu treści wideo. Zwraca także uwagę na inne zjawiska, które zachodzą na styku tradycyjnego TV i wideo w sieci. Warto zajrzeć.
https://www.pb.pl/wielka-wojna-telewizji-z-internetem-857344