;

Odpowiedzialny biznes

Pinokio – czyli oszuści mają nosa. (0)

Monika Kulik

2 lipca 2012

Pinokio – czyli oszuści mają nosa.
0

Przez cały lipiec będziemy kontynuować naszą batalię przeciw nieuczciwym praktykom tych firm, które wykorzystując zmianę marki z TP na Orange, próbują oszukiwać naszych klientów. Od jutra pod hasłem uwaga, oszuści mają nosa… rozpoczynamy kolejną kampanię informacyjną ostrzegającą przed nieuczciwymi sprzedawcami. Po informacjach w prasie, teraz czas na telewizję, będziemy informować o problemie w głównych stacjach – już dziś prezentuję Wam ten film. Nasze ulotki pojawią się też w takich miejscach, jak przychodnie,   targowiska.

PlayWyłącz głos

A o co chodzi? W skrócie, przedstawiciele handlowi wykorzystując łatwowierność klientów, zwłaszcza tych starszych, namawiają ich do podpisania nowej umowy z Orange Polska, która tak naprawdę jest zamówieniem na usługi innego operatora i zawiera oświadczenie rozwiązania umowy z naszą firmą. Przypomnę przy okazji, że w związku z naszym rebrandingiem nie trzeba podpisywać żadnych aneksów do aktualnych umów.

Wszystkich, którzy nie wiedzą jeszcze o zagrożeniu chcemy ostrzec przed oszustami i dotrzeć do nich z informacją, jak należy postąpić w takiej sytuacji. Nagłaśniamy numer 800 500 005, gdzie każda oszukana osoba uzyska pomoc i dowie się, co może w takim przypadku zrobić. Jeśli zetknęliście się z podobną sytuacją lub ktoś z Waszych znajomych, rodziny, podajcie im ten numer. Pamiętajcie, tu liczy się czas. Osoba, która uświadomiła sobie, że została oszukana ma 10 dni na odstąpienie od umowy jeśli zawarła ją w swoim mieszkaniu lub przez telefon.

Udostępnij: Pinokio – czyli oszuści mają nosa.
podaj nick
komentarz jest wymagany
WordPress › Błąd

W witrynie wystąpił błąd krytyczny.

Dowiedz się więcej o debugowaniu WordPressa.