;

Sieć

Pierwsze efekty nowej strategii (0)

Wojtek Jabczyński

24 lipca 2013

Pierwsze efekty nowej strategii
0

Dziś ogłosiliśmy wyniki za drugi kwartał 2013 i widać już pierwsze, pozytywne symptomy nowej strategii. Tradycyjnie nie będę wszystkiego szczegółowo opisywał ani wdawał się w analizy, co zostawiam mądrzejszym ode mnie. Skupię się na tym, co moim zdaniem warto podkreślić i zazwyczaj najbardziej Was interesuje. Dociekliwych zachęcam do przeczytania pełnego raportu finansowego. Zacznę od wyniku rewolucyjnego nju mobile, które mocno Was ciekawiło. W dwa miesiące zdobyliśmy 80 tys. klientów, co jak na krótki czas, od kiedy oferta jest na rynku, uważam za bardzo dobry wynik. Coraz lepiej sprzedaje się konwergentny Orange Open. Na ofertę zdecydowało się już 125 tys. klientów, co oznacza wzrost o ponad 50 tys. kwartał do kwartału. Rośnie też liczba abonentów 3P (Internet, TV i VoIP). Udało się ograniczyć nieunikniony spadek liczby linii stacjonarnych, do mniej niż 100 tys. Szerokopasmowy dostęp do Internetu odrobinę nam spadł, ale jednocześnie przybywa użytkowników VDSL – 36 tys. Mamy już 14,947 mln klientów telefonii mobilnej. To nieduży wzrost, ale oznacza, że umiemy dostosować się do rynkowych oczekiwań i ogromnej konkurencji. Warto też zwrócić uwagę na nieustannie rosnące ARPU z transmisji danych. To z kolei wynik coraz powszechniej używanych smartfonów. Nasi klienci mają ich już 3,526 mln.

8db3949ebaa3401a2ba35b81ebd219f1d0a

Udostępnij: Pierwsze efekty nowej strategii
podaj nick
komentarz jest wymagany
WordPress › Błąd

W witrynie wystąpił błąd krytyczny.

Dowiedz się więcej o debugowaniu WordPressa.