;

Gaming

Pieniądze, sława i gry komputerowe, czyli jak rozwija się e-sport   (2)

Wojtek Jabczyński

30 maja 2020

Pieniądze, sława i gry komputerowe, czyli jak rozwija się e-sport   
2

W wolnej chwili na weekend zachęcam Was do posłuchania kolejnego podcastu z cyklu „Przyszłość jest dziś” przygotowanego przez Politykę Insight, który wspiera Orange Polska. Tym razem, o tym jak profesjonalizuje się i rozwija elektroniczny sport. Kto i jak na tym zarabia? Jaka jest przyszłość wirtualnej rywalizacji?

W podcaście dowiecie się jak producent filmowy Jan Kwieciński trafił do świata e-sportu i co go w nim zaskoczyło? Przekonuje też do zmiany stereotypowego myślenia o graczach i zwraca uwagę na społeczny aspekt gier. Maciej Opielski, wiceprezes x-kom AGO, mówi o rosnącej oglądalności najpopularniejszych wydarzeń, przygotowaniu zawodników i perspektywach  branży. Wreszcie Szymon Kubiak z Devils.one, jednej z największych polskich organizacji e-sportowych, pomaga zrozumieć finansową skalę biznesu.

Od siebie dodam, że dla internetowych graczy, w tym e-sportowców potrzebny jest niezawodny internet. Idealne rozwiązanie to Orange Światłowód. O tym jak najlepsi gracze z niego korzystają pisaliśmy już na blogu.

Podcast „Pieniądze, sława i gry komputerowe” jest dostępny w: Apple Podcasts, SoundCloud, Spotify, Google Podcasts i YouTube.

Udostępnij: Pieniądze, sława i gry komputerowe, czyli jak rozwija się e-sport   
podaj nick
komentarz jest wymagany
WordPress › Błąd

W witrynie wystąpił błąd krytyczny.

Dowiedz się więcej o debugowaniu WordPressa.