Kiedy z usług korzystają miliony klientów wyzwaniem zawsze będzie jakość ich obsługi. Nie ma idealnych firm – błędy się zdarzają i będą się zdarzać. Trzeba jednak starać się, aby było ich jak najmniej, umieć wyciągać z nich wnioski i przygotowywać możliwie przyjazne rozwiązania. Zadowolony klient wróci. Tak właśnie robimy i dlatego podwójnie cieszymy się z nagród, które to potwierdzają.
Właśnie otrzymaliśmy certyfikat Firma Przyjazna Klientowi w 2022 roku. Wyróżnienie zdobyliśmy po raz trzeci i jesteśmy jedynym operatorem telekomunikacyjnym, który je dostał. Więcej o zasadach ich przyznawania przeczytacie tutaj.

Warto się jeszcze pochwalić, że miesiąc temu nju mobile otrzymało nagrodę „Gwiazdy Jakości Obsługi 2022”, w kategorii telekomunikacja mobilna. Wyróżnienie również przyznano w oparciu o badania opinii konsumentów. Jak powstało i co się liczyło dowiecie się na tej stronie.

Doceniamy wyróżnienia, dziękujemy i pracujemy dalej.