Palec pod budkę …
W dobie digitalizacji i rozwijających się technologii instytucje, z których jako Klienci korzystamy, udostępniają nam coraz to nowsze i bardziej zaawansowane narzędzia, również obsługowe.
A teraz palec pod budkę, kto sięga po inne formy kontaktu z operatorem niż infolinia obsługowa? Niech pozostanie to pytaniem retorycznym, tymczasem przypomnijmy sobie jak to wygląda u nas.
Zrób to sam w Mój Orange na portalu
Tych, którzy stawiają na samodzielność zachęcam do korzystania z konta Mój Orange.
Jakiś czas temu uruchomiliśmy nową wersję Mój Orange na portalu orange.pl. Od tamtej pory, słuchając głosów i opinii naszych Klientów, sukcesywnie dodajemy nowe usprawnienia. Warto podkreślić, że w ciągu roku podwoiła się liczba Klientów korzystających właśnie z nowej wersji Mój Orange a satysfakcja z obsługi w tym narzędziu wzrosła. Czyli wiosłujemy w dobrą stronę 😉 Obecnie, z nowego Mój Orange na portalu, korzysta ponad 1 milion Klientów.
Zobaczcie co daje Mój Orange, a jeśli nie macie jeszcze konta lub macie jego starą wersję – nie czekajcie, zmieńcie je na nowy Mój Orange.
Szczegóły w artykule i filmiku.
Tak jak Ci wygodnie
Pamiętajmy, że nie wszyscy nasi Klienci zarządzają swoim kontem przez Mój Orange na portalu.
- Wielu Klientów korzysta z aplikacji mobilnej zamiast lub równolegle korzystając z Mój Orange na stronie orange.pl.
- Z kolei nasi Klienci Biznesowi mają dedykowaną platformę obsługową, gdzie administratorzy kont mogą zarządzać wszystkimi usługami jakie mają w Orange,
- a Klienci nju mają swoje nju mobile 😉
- Kolejną grupą są Klienci rewolucyjnej oferty Orange Flex, w której nie podpisuje się umowy a całe „życie” i zarządzanie kontem odbywa się przez specjalną aplikację.
Poza tymi dedykowanymi narzędziami wszyscy możemy szukać rozwiązań np.:
- na forum Nasz Orange
- lub w obsługowej bazie wiedzy na orange.pl
- Służymy też pomocą jako Orange Eksperci na Youtube 🙂
Zachęcam Was do poznawania tych narzędzi, z których najwygodniej Wam korzystać.