Od początku wierzyłam w powodzenie „Miasteczka Myśli„. Jednak to, co wydarzyło się w ostatni poniedziałek, podczas pierwszej debaty naprawdę przeszło moje oczekiwania. Mam na myśli frekwencję, „temperaturę” spotkania i zwłaszcza poziom debaty. Na tapetę poszły trzy pytania: Jakie trendy kulturowe i społeczne rządzą dziś zachowaniem klientów? Jak te trendy wpływają na podejście do lojalności? Jakie możliwości kryją się w narzędziach cyfrowych? Dyskusja panelistów była emocjonująca, wielowątkowa i chwilami nawet iskrząca. Cieszyła też aktywność publiczności, która odpytywała prelegentów. Dlatego uważam, że debiut wyszedł nam dobrze i mogę zapewnić, że „Miasteczko Mysli” będzie miało kolejne odsłony! Zresztą sami zobaczcie jak było…
Partnerem medialnym debaty była Rzeczpospolita.
A jak Wy oceniacie pierwszą debatę Miasteczka Myśli? Jeśli macie pomysły na tematy kolejnych spotkań i chcecie się nimi podzielić, to piszcie.