Słyszeliście o projekcie „Biznes dla Łodzi”? Do pomocy w staraniach o tytuł Europejskiej Stolicy Kultury 2016 dla tego miasta zaangażowano firmy z regionu. Jak? Poproszono je by stworzyły logo „LODZ” z własnych produktów.
I tak powstało logo z kabanosów ( niestety nie można ich skosztować ), z rajstop ( przymiarki także nie wchodzą w grę) czy z żarówek. A moi koledzy z Błękitnej Linii TP w Łodzi przygotowali logo wykonane ze zużytych kart telefonicznych.
Karty to takie małe dzieła sztuki, mówi Ewa Mielczarek, inspiratorka ich wykorzystania. Pracownicy zebrali około 2 tysięcy kart. Ponad metrowe litery ze styroduru wyklejali Stanisław Pluta i Marcin Jakubiec ( na zdjęciu ). Zdradzili, że cała trójka podpisała się na logo umieszczając na literze L karty ze swoimi znakami zodiaku: Rak, Lew i Bliźnięta.

Wiadomość z ostatniej chwili : w konkursie publiczności na najładniejszą pracę, logo LODZ wykonane przez naszych pracowników zajęło pierwsze miejsce.