Dzień dobry w piękną, złotą polską jesień. Mam nadzieję, że wszędzie zapowiada się tak piękny dzień jak w Warszawie! Czy to nie jest świetny czas na konkurs? Czasem żałuję, że mogę o nich pisać, ale nie mogę brać udziału. Ale Wy możecie, do czego zachęcam, bo nagrody są ciekawe.
To po kolei. Jak pamiętacie w naszej kampanii, mamy nowy format reklamowy. Historie kręcą się w nim wokół rodziny, z którą mieszka humanoidalny robot Max. Jak na robota przystało ma encyklopedyczną wiedzę, ale w ludzkim świecie nie radzi sobie z emocjami, które są mu kompletnie obce.
I właśnie o tym jest nasz konkurs – uczycie Maxa emocji. Stworzyliśmy specjalny filtr AR (augmented reality, czyli rzeczywistość rozszerzona), który prosi o okazanie trzech, konkretnych emocji np. złość, zdziwienie czy strach i skanując naszą twarz stara się zapamiętać, jaka mimika towarzyszy danemu uczuciu.
Filtr potraktujcie jako zabawę i rozgrzewkę przed odpowiedzią na pytanie konkursowe o to, która z emocji jest najtrudniejsza do odczytania i dlaczego. Na Wasze odpowiedzi czekamy do 17 października, a konkurs znajdziecie tu. Do wygrania 15 zestawów gadżetów z wizerunkiem naszego sympatycznego Maxa.
Mam nadzieję, że Was zachęciłam i zapraszam do wspólnej zabawy z Maxem. Dobrego dnia!
