;

Odpowiedzialny biznes

Golden Arrow dla Orange za dwa projekty digitalowe (0)

Stella Widomska

27 czerwca 2016

Golden Arrow dla Orange za dwa projekty digitalowe
0

W zeszłym tygodniu odbyła się gala finałowa Konkursu Marketingu Bezpośredniego „Golden Arrow”. Orange Polska otrzymał główną nagrodę w kategorii „Digital marketing – social media” oraz wyróżnienie w kategorii „Digital marketing – serwis internetowy”.

Nagrodą główną jury uhonorowało projekt „Są łatwiejsze sposoby na zdobycie 6GB na 60 dni” czyli pierwszą w Polsce kampanię produktową w grze „Minecraft”. W ramach kampanii promującej „6GB za 6 zł na 60 dni” zbudowaliśmy w świecie gry specjalny, trudny i pełen niebezpieczeństw świat, w którym do pojedynku o 6GB na 60 dni stanęli znani youtuberzy, zajmujących się gamingiem – Izak, Vertez, Enzzi i Drollercaster. Droga do skarbu, strzeżonego przez zabójczego smoka, wiodła przez trzy krainy: leśną, lodową oraz górską krainę lawy. W każdej z nich umieszczone zostały trudne do przebycia przeszkody, śmiertelne pułapki, hordy potworów i jeziora lawy. Zadanie było pozornie proste: kto pierwszy dotrze do ukrytego klocka z 6Gb, pokonując przeszkody, potwory i pozostałych graczy, zostanie zwycięzcą i otrzyma 6GB na 60 dni.

Drugim wyróżnionym projektem był serwis internetowy do kampanii, w ramach którego, klienci chcący lepiej poznać nowych bohaterów formatów reklamowych Orange, mogli obejrzeć dedykowane spoty, ale przede wszystkim, w czasie rzeczywistym, zagrać w specjalne kalambury ze wszystkimi aktorami (nawet z psem Tenorem).

W obu projektach partnerem agencyjnym był VML Poland.

836dab4e5c42cfbc45525414b9e56938c01

Udostępnij: Golden Arrow dla Orange za dwa projekty digitalowe
podaj nick
komentarz jest wymagany
WordPress › Błąd

W witrynie wystąpił błąd krytyczny.

Dowiedz się więcej o debugowaniu WordPressa.