;

Innowacje

Gdy człowiek spotyka sztuczną inteligencję (4)

Marta Krajewska

23 stycznia 2020

Gdy człowiek spotyka sztuczną inteligencję
4

Dzisiaj mam dla Was kolejny odcinek podcastu z serii „Przyszłość jest dziś”. Cykl prezentowałam na blogu w ubiegłym tygodniu: Nowy podcast „Przyszłość jest dziś”.

Trzeci odcinek jest poświęcony praktycznym zastosowaniom sztucznej inteligencji i zetknięciu człowieka z systemami AI. Autorzy sprawdzają, jak algorytmy radzą sobie na infolinii, czy asystenci głosowi zastąpią sprzedawców w sklepach odzieżowych, a algorytmy czytające teksty – urzędników. Przyglądają się także wyzwaniom, z którymi mierzą się programiści i medycy chcący rozwijać sztuczną inteligencję w ochronie zdrowia. Szukają odpowiedzi na pytanie, jak budować autonomiczne samochody, pojazdy transportu publicznego i inteligentne konwoje.

W tym odcinku gościnnie występuje Max, czyli głos sztucznej inteligencji, który znacie z infolinii Orange. Podcastu posłuchacie tutaj:

Jesteście ciekawi, jak rozwinął się Max od czasu naszej ostatniej rozmowy? Koniecznie posłuchajcie podcastu. A dla przypomnienia, wrzucam odcinek video z udziałem sztucznej inteligencji w Orange.

Udostępnij: Gdy człowiek spotyka sztuczną inteligencję
podaj nick
komentarz jest wymagany
WordPress › Błąd

W witrynie wystąpił błąd krytyczny.

Dowiedz się więcej o debugowaniu WordPressa.