Udostępniliśmy „Ekstra kartę eSIM” dla klientów z sektora małych i średnich firm – wszystkich tych klientów biznesowych, którzy mogą korzystać z Mój Orange. To kolejny etap udostępniania tego przełomowego w gruncie rzeczy rozwiązania kolejnym grupom klientów. Zaczęliśmy na początku marca od klientów indywidualnych, potem byli Ci, którzy mają Orange Love, teraz czas właśnie na małe i średnie firmy. Wszystko przebiega więc stopniowo, jak to bywa z przełomowymi rozwiązaniami. Na księżyc też nie polecieliśmy za jednym zamachem. Powiecie, że to niszowa usługa i żaden przełom. Pogadamy za kilka lat, gdy eSIM zmieni cały rynek usług komórkowych, wraz z przyległościami.
Dzięki możliwości wgrania ekstra karty eSIM do zegarka możecie korzystać z niego prawie jak ze smartfona – wykonywać połączenia, odbierać SMS czy maile. Możecie robić to na jachcie, biegając w górach, czy na kajakach – wszędzie tam, gdzie smartfona nie zabierzecie, bo nie jest to wygodne.
Obecnie możecie odpalić usługę na dwóch zegarkach z logo nadgryzionego jabłka oraz jednym urządzeniu Samsung. Dzięki tej samej usłudze – „Ekstra karta eSIM” możecie współdzielić także ten sam numer na dwóch smartfonach obsługujących tę technologię. Przydatne, jeżeli chcecie mieć dwa telefony dostępne pod tym samym numerem.
Koszt „Ekstra karty eSIM” dla klientów biznesowych nie różni się niczym od usługi dla klientów indywidualnych. Tak samo wygląda także proces aktywacji. Więc jeżeli macie pytania zajrzyjcie do naszego Q&A o Ekstra karcie eSIM, które już od jakiegoś czasu wisi na blogu.