;

Odpowiedzialny biznes

Co chodzi po głowie klientowi? (0)

Aleksandra Urbańska

12 maja 2014

Co chodzi po głowie klientowi?
0

Zrozumienie klienta jest kluczem do sukcesu w biznesie. Ważne jest aby znać jego zachowania, przyzwyczajenia, potrzeby. Trzeba  wiedzieć jak go znaleźć, w jaki sposób do niego trafić i jak dopasować ofertę dla niego. Społeczności, urządzenia mobilne, aplikacje, technologie – to współczesne narzędzia służące do komunikacji z klientem. Jaki jest ten dzisiejszy klient? Jak zmienił się przez ostatnie lata? Zapraszam do obejrzenia sondy. Czy Wasze odpowiedzi na zadane pytania byłyby podobne?

Dla tych, którzy poczuli potrzebę podzielenia się swoją opinią, co do najlepszej Waszej zdaniem oferty, mam świetną propozycję. Właśnie ruszyła akcja Klienci Orange polecają. Wystarczy wejść na www.klienciorangepolecaja.pl i oddać głos na jedną z proponowanych usług. Najlepszą ofertę będzie można wybierać kilka razy w roku, a na uczestników czekają atrakcyjne nagrody. Aby wziąć udział w głosowaniu, wystarczy kliknąć na przycisk „chcę zagłosować” umieszczony pod wybraną usługą na stronie www.klienciorangepolecaja.pl.

Do dzieła! Czekamy na Wasze głosy 😉

 

Udostępnij: Co chodzi po głowie klientowi?
podaj nick
komentarz jest wymagany
WordPress › Błąd

W witrynie wystąpił błąd krytyczny.

Dowiedz się więcej o debugowaniu WordPressa.